Leveret af Google OversætOversæt
Select language:

Håndbold

En klub med plads til alle

Velkommen til Ørestad IF Håndbold

Vores klub, selvom den er relativt ny, er en dynamisk og spirende kraft i lokalsamfundet. Vi værdsætter din interesse og er begejstrede for at dele vores håndboldrejse med dig.

I Ørestad IF Håndbold har vi valgt at omfavne en særlig tilgang kaldet "playful practice" til vores træninger. Dette betyder, at vi prioriterer leg, glæde og samarbejde i vores træningsmiljø. Vi tror på, at den bedste læring og udvikling sker, når vi har det sjovt sammen på banen.

Men vores klub er mere end blot håndbold. Vi er et fællesskab af mennesker, der deler en lidenskab for sport, venskab og sociale oplevelser. Vores sociale arrangementer, herunder kan nævnes bl.a. fællesspisning, halloween, julefest og fastelavn, giver os mulighed for at skabe forbindelser og minder, der går ud over spillet på banen. Vi ønsker, at vores medlemmer føler sig velkomne og engagerede, både som udøvere og som en del af vores lokalsamfund - Ørestad.

På vores hjemmeside vil du finde information om vores kommende træninger, turneringer og sociale begivenheder. Vi opfordrer dig til at udforske vores sider og finde ud af, hvordan du kan blive en del af Ørestad IF Håndbold.

Vi ønsker at skabe et inkluderende og støttende miljø, hvor alle, uanset niveau eller erfaring, kan trives og udvikle sig. Vi tror på, at vores klub har potentiale til at blive en hjørnesten i lokalsamfundet, og det kan kun ske med din deltagelse og entusiasme.

Tak fordi du besøger vores hjemmeside, og vi ser frem til at byde dig velkommen på banen og ved vores sociale arrangementer. Sammen kan vi skabe en lysere fremtid for Ørestad IF Håndbold.

Hjertelig velkommen!

Hold i dag